.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بیکس بی کوین یک کوین جدید در عرضه ارزهای دیجیتال میباشد. ساختار این کوین بر پایه  رمز نگاری scryp ساخته شده زمان تراکنشها در این نسخه از کوین به کمترین زمان ممکن که یک دقیقه میباشد رسیده و با افزایش قدرت ماینرها تا 6 ثانیه هم تراکنشها را تائید می نماید. 

این کوین داراری ماینر خصوصی بوده و با خرید لایسنس ماینرها میتوانید از امکان درآمد زائی استفاده کنید.

پیش فروش کوین با قیمت 35 دلار در سایت اصلی شروع و بعد از پایان فروش قیمت تا بیش از 40 دلار هم رسیده است. 

چندین پلتفورم مختلف برای خرید و فروش این کوین طراحی گردیده و جالب اینکه دارای پلتفورمها وام دهی نتورک مارکتینگ فروش ساعتهای رولکس و پلتفورم اکسچنج چند منظوره میباشد که طبیعتا با افزایش پلتفورمهای قابل استفاده از این کوین شاهد افزایش صعودی خواهیم بود که تا 1000 دلار به بالا هم خواهد رسید.

دست اندر کارن ساخت این کوین فقط 3 میلیون از این کوین را ساخته اند که این طبیعتا با فروش کامل کل کوین سر به فلک خواهد کشید.

کوین داری اکسپلورر اختصاصی است و تمامی تراکنشها بصورت کامل قابل روئیت هستند.

با روند افزایش پلتفورمهای این کوین قدرت سازندگان این کوین برای فروش چندین برابر خواهد شد و یکی از بهترین کوینها برای سرمایه گذاری میباشد.

با تحقیقات صورت گرفته توسط گروه پیشگامان نتورک این کوین توسط گروهی از متخصصان سوئیسی ساخته شده و با سرمایه گذاری چندین شرکت  تجاری بزودی کل دنیا را فراخواهد گرفت در ضمن این کوین در ایران هم وارد شده و صرافهای زیادی بزودی خرید و فروش انرا بعهده خواهند گرفت.

در ضمن از منابع مطلع اطلاع حاصل کردیم که یکی از بهترین شرکتهای بزرگ اتومیبیل بزودی این کوین را برای خرید محصولات خود استفاده خواهد کرد.

بزودی اخبار جدید از رشد سریع قیمت این کوین با پلتفورم بسایر قوی وام دهی این کوین را در همین وبلاگ در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

 



:: برچسب‌ها: لونیپتو , بیکبی کوین , کریپتوکارنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : سمیرا
ت : 13 / 6 / 1399
.

 

 

یک بانک Direct (گاهی اوقات به نام بانک مجازی یا بانک اینترنتی تنها) یک بانک بدون هیچ شعبه فیزیکی است که خدمات خود را از راه دور از طریق بانکداری آنلاین و بانکی تلفنی ارائه می دهد و همچنین ممکن است در برخی از آنها امکان استفاده از دستگاه های خودپرداز را نیز داشته باشید (اغلب از طریق شبکه های بین بانکی )، پست الکترونیکی و تلفن همراه. با حذف هزینه های مرتبط با شعب بانک ها، این دسته از بانک های می توانند پس انداز های قابل توجهی را که ممکن است از طریق نرخ های بهره بالاتر و یا هزینه های خدمات پایین تر به مشتریان پرداخت کنند.

 

مفهوم یک بانک Direct با ظهور تکنولوژی بانکی آنلاین در اوائل دهه 1990 به وجود آمد که منجر به ایجاد تعدادی از بانک های مرتبط شد، گرچه بسیاری از آنها متعلق به بانک های سنتی بود. تعدادی از بانک های مستقیم فقط حساب پس انداز آنلاین را ارائه می دهند و این بانک ها معمولا نرخ بهره بالاتری را نسبت به رقبای سنتی خود ارائه می دهند، زیرا این بانک ها می توانند بسیار کارآمد باشند. از اواسط سال 2000، بانکداری آنلاین و تلفنی تبدیل به یک مبنای بانکی پایه شده است و اکثر بانک ها این را به خدمات اصلی خود اضافه کرده و شبکه های سنتی شعبه خود را تغییر داده اند یا کاهش داده اند تا مزایایی را که در بانک ها Direct  ارائه می کنند را ، آشکار سازند.



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : سمیرا
ت : 20 / 11 / 1396
.
 
در زمانی که بازار کریپتو کارنسیها در ایران داغ شده و بسیاری از فرصت طلبان بدنبال ساخت سایتهایی با ترکیب های جدید هستند، که هدفی جز سوق دادن کاربران به سوی سایتهای خود نیستند. حال که این سایتها در واقعیت میتوانند در اینده توقعات کاربران خود را پاسخ دهند یا فقط فرصتی بوده برای کلاهبرداری یا استفاده از اطلاعات کاربران ما نمیدانیم !!
 
کاربران باید توجه داشته باشند دادن دلار در این سایتها یکی از عوامل ورد کاربران به داخل آنها محسوب میشود و در اختیار گرفتن اطلاعات کاربران برای منافع اقتصادی ایجاد کننده سایتها میباشد .
 
ولی در عین حال تعدادی از این سایتها در واقعیت برمبنای یک پلن برنامه ریزی شده و هزینه های بسیار ساخته شده اند و کاربران هم مشتاقند که با کمترین هزینه به بیشترین سود برسند ولی شما برای بدست اوردن پول باید واقع بین باشید و در سایتهای معتبر ثبت نام کنید البته دقت و احتیاط لازمه چون اغلب سایتها براحتی بعد از یک مدت مشخص که سرمایه های ایرانیان انتقال پیدا کرد با استفاده از قوانین تحریمی، ایرانیان را یکطرفه تحریم و سریعا حسابهای انها را مسدود می کنند.
 
شما در زمان انتخاب سایت صرافی این موارد را باید مد نظر داشته باشید. 1- صرافی در جایی ثبت شده باشد که در محدوده قوانین مستقیم فدرال آمریکا قرار نداشته باشه. 2- صرافی دفتر یا نماینده مستقیم در آمریکا نداشته باشه 3- صرافی ترجیحا در مناطق offshore ثبت شده باشه قوانین مالیاتی هم نتونه مانع از ارائه خدمات به ایرانیا بشه 4- درگاه بانکی سایت صرافی هم بسیار مهمه. به هیچ عنوان از صرافی که درگاه مستقیم مسترکارت یا ویزاکارت داره استفاده نکنید. جدیدا شبکه مستر و ویزا در آمریکا و اروپا بصورت هوشمند یکپارچه شدن و چون ما نمیدونیم که درگاه مورد نظر مال کدوم بانک و کشوره بنابراین ریسک بالایی داره. باید حتما از درگاههای دلاری واسط که موارد بالا در اونها هم رعایت شده باشه رو داشته باشن و خب طبیعیه که خیلی خیلی بهتره که نماینده هایی در ایران داشته باشن. جدیدا دایرکت بانکهایی با این مشخصات شناسایی شدن که برای ایرانیا حتی حساب هم باز میکنن و در مواردی وام هم دادن (مثل خودم که تونستم ده هزار دلار وام بگیرم)
 
حتما خسته شدید میپرسید خب ما که تسلط کافی به انگلیسی نداریم و زمان هم کم داریم چطور اینا رو پیدا کنیم و اینکه آیا من میتونم نتیجه تحقیقات خودمو بگم اینجا. بله من میگم اما این یک تجربه شخصی موفقه که دو ساله دارم باهاش کار میکنم. خودتون هم کمی وقت بزارید اگر خواستید.
سه سایت معتبر در زمینه خرید و فروش کارنسیها که شرایط بالا رو دارن و در کل امنیت قابل قبولی در دارد را به شما معرفی میکنیم :
 
1- سایت ایبوپی (https://www.ebopay.com)
 
این سایت با یک ساختار خصوصی اداره میشود که 5 سال سابقه داره و در کشور بلیز ثبت شده و تمرکز اصلیش کشورهای اسیای جنوب شرقی هست مثل چین، مالزی، تایلند و ... اغلب ارزهای معروف توش لیست شدن و همه کارش آنلاینه و فقط پاسپورت میخواد برای وریفای. توش میتونید ار ارزی رو با اطمینان بخرید. تنها اشکالش اینه که ساختار ویدراو توش حداقل 24 ساعت طول میکشه. مثلا تو مالزی بسیار معروفه و خیلی از مردم باهاش کار میکنن.سیستم پرداختش هم از طریق درگاه دایرکت بانک یوروپی هست. پس بصورت خلاصه:
• سیستم فروش مستقیم کارنسی داخلی
• سیستم ویدراو هر کارنسی به والت خود کابر
• سیستم اینوست کارنسی و طرح درآمد زائی در زمان نزول بازار بصورت روزانه/هفتگی/یک ماهه/سه ماهه/شش ماهه و یکساله (بسیار بدرد ایرانیا میخوره این قسمت)
 
نکته جالب واسه خودم این بود که با ثبت نام من از طریق یک رفرنس کد که یه دوست چینی بهم داد تقریبا معادل 100 هزار تومان بهم ارز رایگان داد که بعد از مدتی همونو گذاشتم تو مارکتش و فروختم و دلارشم یه شرکت تو ایران خرید ازم.
 
ضمنا میتونید با فروش این رفرنس کد که واقعا ارزشمنده هم درامد پیدا کنید چون ورود به این سیستم فقط از طریق کد رفرنس امکان پذیر است البته دوستان ایرانی عزیز بفکر دور زدن این سیستم نباشید لطفا، زمان ثبت نام ای پی کاربر ذخیره میشود و در صورت سوء استفاده از رفرنس حسابهای جعلی را مسدود میکند .
از طریق دایرکت بانک یوروپی هم میتونید پرداختهاتون رو بکنید بهش. تو ایران چندتا شرکت هستن که دلارشو میخرن و میفروشن. کار کردن و باز کردن حساب هم توش خیلی سادس.
 
2- سایت رمیتانو (https://remitano.com)
 
این سایت فقط برای فروش بیت کوین بصورت شخص به شخص طراحی شده و ساختاری ساده دارد و فقط به عنوان یک واسطه عمل میکند بنابراین نگرانی بابت تحریم و اینا نداره. البته پرداخت بهش هم فقط از طریق می بانک در مالزی انجام میشه که باز کردن حساب اون تو نیاز به ویزا داره و من از طریق یکی از دوستام و صرافی کارامو انجام میدم
 
 
این سایت رو هم که میشناسن ایرانیا و با فروش مستقیم بیت کوین کاربران با استفاده از تماس مستقیم و
 
وریفای کاربران انجام میشه.
 
در کل چند توصیه دارم بهتون:
1- . توصیه من اینه که حتما یک کیف سخت افزاری خوب تهیه کنید برای نگه داری ارزهاتون تا کسی نتونه به بهانه تحریم اونها رو بلاک کنه
 
2- خرید رو مستقیما با دلار انجام بدید که ارزونتر دربیاد براتون. اصولا بازار ایران معمولا 30 درصد قیمتهای بالاتر از نرخ روز هست تازه اونم با دلار پر از نوسان. من خودم خساب بانکی باز کردم و دلار 3500 تومان حواله کردم توش و الان دلار 4500 تومانه و عملا کلی سود کردم همینجا
 
3- من سایت ایبوپی رو از هر جهت مناسب میدونم برای ایرانیا. مهمش اینه که ارزهای زیادی رو ساپورت میکنه و گاهی وقتا با تخفیفهای خوبی میتونید اونجا ارزی رو پیدا کنید. توصیه میکنم از تو مارکتش خرید کنید و همونجا هم بزارید برای فروش. روشهای درامدی زیادی توش نهفته هست بخصوص واسه اونا که ارز رو دارن و فعلا کاری باهاش ندارن. میتونن اونجا اینوست کنن و از همون ارز سود بگیرن


:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سمیرا
ت : 19 / 5 / 1396
.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی